Bilder från i helgen

Guuud jag är så trött och jag förstår inte varför :O Det måste typ vara för att jag har sovit för mycket eller nått... Jag måste seriöst skaffa mig ett liv :( Jag vill ha ett jobb eller någonting som jag kan göra på dagarna annars kommer jag att ruttna bort i ett hörn... Idag börjar typ alla om skolan igen så nu är jag officiellt arbetslös, det känns inte bra! Innan kunde man säga äsch det är fortfarande "sommarlov" men det är det ju INTE nu längre :( Bajs också.
.
Imorgon blir det i alla fall att åka till min fina Nea med min andra fina Linnéa :) Det kommer bli roligt, kul och allt sånt :) Jag hoppas att mitt lag vinner på Boda Borg!!!
.
En annan sak jag har haft en toppen helg! Fredag spenderades i Nils stuga, där hände det en massa, Jc var typ naken hela tiden, Mike tyckte att jag var kåtast? Och Fredrik och JC hade beasås krig :O Jag hoppas bara att Nils vill bjuda tillbaka oss någon gång ^^ Lördag- åkte vi tillbaka till fastlandet, jag köpte godis på ica maxi (GOTT) och så såg jag och Fredrik på Super 8 som jag förövrigt inte tyckte var så speciell. Söndag låg vi bara i sängen hela dagen/kvällen förutom de 3 timmarna på dagen som jag jobbade på loppis igen! :D Great!
.
Bilder från några dagar:
.   .  
.
.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0