CV skrivande på en LÖRDAG?!

Sitter och skriver CV på en lördag kväll, det är livet efter man har tagit studenten :O Idag har jag varit hos farmor och farfar, ätit super god mat! Grillad ytterfläskfilé och till efterrätt blev det citronkladdkaka, grädde och jordgubbar! :D Smaskens!!!! Som sagt nu har jag suttit med mitt CV ett tag men nu ska jag och Fredrik se Rio :) Och imorgon blir det nolia!
-
För övrigt.... Jag avskyr den här tiden på månaden om ni vet vad jag menar. Plus det borde vara gratis för tjejer att köpa tamponger och sånt eller iaf billigare eller så borde vi få mer pengar för det är ju för tusan någonting som alla tjejer måste köpa varje månad... Faaaan vad drygt, jag fick iaf mamma att betala för det den här gången. Tack mamsen, men ändå ganska sjukt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0