Hej igen

Hej igen, nu var det ett tag sen jag uppdaterade. Det svåra är att veta vad man ska skriva, det är inte alltid man bara kan släppa ut allting man har inom sig, så det är svårt. Men det är väll så livet är, livet ska vara svårt annars är det väll ingen mening med att kämpa sig igenom det. Nu låter det som att jag är jätte deppig och sentimental men så är inte fallet bara för att jag blev lite djup där ett tag. Jag mår faktiskt riktigt bra, igår var jag på ett möte med sociala om att möjligen bli kontakt person. Det är inte mycket men det är en början, kanske? Jag hoppas i alla fall på det, så håll tummarna för mig. Efter det träffade jag Nils och höll han sällskap på hans lunch, träffade sedan Erik och Nicco, Anja och några fler det var kul att se dem igen :) Har inte sett någon från klassen sen studenten känns det som förutom, Erik, Linnéa, Nea, Tina och Miranda då.
.
Ikväll blir det familjemiddag, grillat. Och jag har lånat ett spel av Erik som vi testade att spela i Lördags (då träffade jag förresten simon ifrån klassen) och det var riktigt kul! Så därför ska jag förhoppningsvis få spela det ikväll också om jag får som jag vill :P
.
Juste jag höll på att glömma det, i helgen åker jag till Nils stuga! :) Det kommer nog bli roligt, i hope so!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0