Jag är trött

Oooojoj min dag alltså, jag är hur jäkla trött som helst jag känner mig som ett överkört djur vid en väg, jag kravlar mig därifrån men jag är väldigt skadad och därför har jag ont i hela kroppen och tröttsamheten tar snart över, jag kommer nog och lägga mig tidigt ikväll...
.
Varför jag är trött undrar ni kanske? Det ska jag tala om för er mina kära läsare, till att börja med var jag tvungen att ställa min väckarklocka vilket jag inte är van vid. Jag steg upp 8.00 för att hinna göra mig i ordning för idag var andra gången som jag skulle träffa min jobbcoach. Jag cyklar iväg eftersom det är billigare än buss. Efter mötet med henne ringer jag Fredrik (från boomerang) han beskriver hur jag ska utföra mitt jobb på söndag, jag får en påse med bland annat en jacka och koner i.
Jag ringer Miranda för att vi ska och träna, men det visar sig att gymmet inte öppnar förrän 14.00 och då är klockan 11.00 :O Så vi beger oss på stan igen för att invänta klockslaget.... Vi går tillbaka till hm för jag hade sett ut lite kläder där som jag ville testa! Jag hittade 3 saker på rean! En tröja, en klänning och ett par shorts för 202 kr! :D Woohoo! :D Jag har även hittat ett par skor jag vill ha på skopunkten så om det är någon som vill köpa ett par skor där så säg till mig så blir det ju billigare om man köper tillsammans!!! :)
Vi var i alla fall på stan i 4h sedan for vi till Erik för att vänta på att simhallen skulle öpnna, jag fick kall korv :P Sen efter 50 min träning blev jag tvungen att cykla hem i regnet, i SHORTS! :O
.
Jag var kall när jag kom hem så jag fyllde bakkaret, lade i lite badsalt och smorde in mig med en ansiktsmask :) Otroligt härligt! :) Och där satt jag tills jag återfått värmen.

Kommentarer
Postat av: din idol

ojojoj vilken dag bruden. Duktigt av dig att motioner så mycket! och vad skönt med badet efteråt :)

2011-08-11 @ 19:36:16
Postat av: linnéa

haha jävlar vad du varit igång :D och du avslutade det på ett bra sätt. fyyyy vad skönt det lät!!! :)

2011-08-11 @ 19:44:28
URL: http://linnejajo.blogg.se/
Postat av: Bea

Det lät inte helt fel, det där med badet. :)



Sv: Haha, ska bli. Men det kommer nog vara ganska gammal när den kommer fram. :P



2011-08-11 @ 19:50:39
URL: http://beatricelundahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0