Skärp dig nu ANGELICA!

Jag blev rejält ledsen igår... När jag skulle ta av mig örhängerna som jag köpte på Nolia, vad hände då? Jo dem gick ju såklart sönder!! Det är tydligen inte meningen att jag ska få ha pärlörhängen :(
.
Plus jag är så pissigt less på mig själv, idag har jag gjort vad: jo jag har suttit vid datorn och oroat mig över att ringa 3 samtal till soc, vad fan är det för fel?! :O ÅÅÅhhhh jag hoppas att jag skärper till mig imorgon och får det hela överstökat, som alla andra säger, vad kan egentligen hända? Men det jobbiga är ju att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska säga och det är det som är det jobbiga. Men som sagt prio1. imorgon ska jag ta tag i skiten.
.
Annars förutom att vara sur på mig själv har jag börjat fundera på att boka en uppkörningstid snart :O Läskigt, stressigt och jaa allt det där, men även det en sak som måste göras. Men jag har ändå gjort en del nyttiga saker, jag har tränat teori, övningskört, kollat efter jobb på platsbanken och spelat alfapet med min mamma när det blev strömavbrott. Faktiskt ruskigt länge sedan jag spelade det, men jag vann och det var riktigt kul! :) Det är lite krävande men det var mysigt :)

Kommentarer
Postat av: lyse.

du klarar att ringa dom där samtalen, jag ska hålla tummarna för dig! :)

2011-08-09 @ 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0