Toppen helg!

Helgen:
Fredag- Spel kväll med pojkarna= jag, Fredrik, Jc, Erik, Johan och Albin. Efter dem hade åkt hem såg jag och Fredrik början av Rango.
.
Lördag- Vi såg klart Rango eftersom jag blev för trött för att se klart den dagen före :P På dagen städade vi och sen åkte vi till farmor och farfar, åt grillat, och citronkladdkaka med grädde och jordgubbar!!! Efter vi kommit hem såg vi ett Mentalist avsnitt och Rio! Sen fick jag massage ^^
.
Söndag- Vi ställde väckarklockan!! Steg upp, gjorde oss i ordning och cyklade till Nolia :) Där gick vi runt, jag köpte en hamburgare och ett par pärlörhängen :) Och så såg vi SVINGFLY! :D GALET BRAAAA!!! :D
.
Med andra ord. Detta här varit en riktigt bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0