Tre toppen dagar!

Tre underbara dagar! :)
.
Tisdag- Nea kom vid 15.00, vi lagade super god middag (apelsin kyckling med bandspaghetti) Sedan hade vi ingenting att göra så då smsade jag Nils och hörde om han var hemma. Vi cyklade ner på haga, åt jordgubbar och glass, åkte ner på stan och letade ett öppet café men det blev macdonalds istället, Nils bjöd mig och Nea på den nya ballerina glassen som de har där :) Efter det cyklade vi hem, såg 1/4 film och sedan gick vi och lade oss ^^
.
Onsdag- Vi vaknade, gjorde oss i ordning och cyklade ner på stan. Där köpte jag och Nea varsitt par skor, jag kan visa bild på mina sedan om jag nu ska behålla dem :) Vi träffade Miranda, köpte glass och Bluekeld och satte oss på kajen vid bryggan. Sedan kom Erik och vi gick runt ett tag och sen när vi inte visste vart vi skulle gå kom Nils, då hade han lunch rast så det var ju passande :) Så vi satte oss och kollade på beach tills Linnéa kom in till stan. Sedan cyklade vi hem till mig, åt köttbullsallad, for till kärleksviken, badade, satt vid en brasa, sedan cyklade vi tillbaka. Jag blev skjutsad av Erik, han cyklade till och med ner i diket med mig :O Efter det spelade vi spel, åt godis, nötter, drack vatten, pratade och ritade krumelur teckningar :) Kvällen höll på till 04.00 Det var en riktig toppen dag!
.
Torsdag- Jag är död... Jag känner mig bakis men jag kan inte på något sätt vara det, det beror nog på att jag inte sov så mycket igår. Idag har även Fredrik köpt en ny VÄRSTING mobil HTC och allt :O Och min mobil... Bajs mobil, min dåliga teckning har tydligen med sar värdet att göra och det finns ingenting jag kan göra förutom att köpa en ny mobil men för vilka pengar då??? Jag som nyss köpt en ny kamera... FUCK. Aja jag är trött men snart ska jag och Fredrik bege oss till sf då ska han tydligen bjuda mig på bio :) Vi ska se Green Lantern jag har verkligen inga höga förväntingar men vi får väll se vad det blir av det här, jag kommer i alla fall inte att slösa några pengar så det känns ju bra :)

Kommentarer
Postat av: miranda

vad är det för HTC han köpte :)

2011-08-05 @ 15:11:20
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0