Ajajjaaaj....

Jag har jätte ont i magen och har haft det i 3 dagar nu.... Kan det inte bara gå över? :(

Imorgon ska jag vara med Karro, det kanske blir stan och om det blir stan ska jag gå och fixa mina naglar :D Och på kvällen ska jag också vara med Karro och se på OTH det är bestämt i alla fall eftersom Fredrik ska vara med Johan och typ boka utomlandsresa :O

Nea: Jag lyssnade förresten på en av dina sånger som du sjöng på skolan, en som jag spelade in :) När du sjunger om att du trodde att Linnéa hade varit och bajsat på toaletten och att jag hade ett svart nagellack, det kanske blir en ny hitlåt? Är det någonting som du vill att jag ska skicka in till det nya programmet the voice eller vad det nu hette ^^

Kommentarer
Postat av: Neeaaa

ÅÅÅH DEN SÅNGEN! DEN ÄGDE JU, dock minns jag inte texten.. :( Vi måste lyssna på den nästa vecka då jag kommer! :D

Jag skicka in den, jag kommer lätt vinna! :D

2011-07-25 @ 22:29:06
Postat av: miranda

haha nea, du kmr ju äga ut alla ;)



angelica, har de bestämt vars de ska fara än? :)

2011-07-26 @ 11:17:30
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/
Postat av: linnéa

BEBIS I MAGEN?!

2011-07-29 @ 23:37:37
URL: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0