Björn Rosenström i högtalarna

Jag tycker att ni folk har varit väldigt dålig på att komentera och det gör ont i hjärtat varje gång jag loggar in på min blogg och förväntansfull kollar efter komentarer eller något liknande, men icket. Ingenting, ni måste ju tänka på bloggens överlevnad. Själv vet jag knappt vad jag ska skriva längre, ni måste ju peppa mig, kom igen Angelica jag gillar din blogg du måste ju fortsätta skriva eller? Är det här bara en blogg som man går in på för att vara "snäll" mot ägaren för att det blir fler besökare på statestiken? Jag är en sån som inte bryr sig om sådant, själv vill jag ha komentarer ^^ Där var det sagt.
-
Annars då, idag har jag varit med Fredrik. Varit på Onoff som för övrigt har gått i konkurs för er som inte visste det, idag var det 50% på allt i butiken för några veckor sedan var den 25% på allt och det var då jag köppte min nya kamera :) Och idag köpte jag en kameraväska allt som allt gick på ungefär 1900, såå värt! :O Med tanke på att jag fick en väldigt bra kamera med tanke på att det är en digitalkamera, ett minneskort med 8gb och en kameraväska!
-
Jag har även varit med Karro och sett OTH :) Jag är så less på Dan.... Nu blir det väll att sova eller se ett avsnitt av the Mentalist (faktiskt riktigt bra serie) Imorgon hoppas jag på bra väder för då ska jag cykla till umelagun och träna för ovanligheternas skull ^^ Och för er som följer denna värdelösa blogg imorgon åker jag till Fredriks stuga igen så det kommer inte vara mycket till uppdatering igen men det är ni väll vana vid ;D Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Miranda

här kommer en lite rolig kommentar, kan man träna på umelagun ngt annat än att simma? :P



du e inte så bra på att kommentera heller ;)

2011-07-22 @ 00:35:37
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/
Postat av: linnéa

gud vad du far och flänger :( men vad äre för kamera du köpt? :D du får se till att fota en massa och lägga upp bilder här på bloggen!

2011-07-25 @ 15:28:19
URL: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0