Home!

Hej igen! Nu är jag återigen hemma men som somliga vet ska jag åka igen på lördag för då är det STOR kalas i lillis när vi ska fira Evas 50års dag i efterskott! :) Det tråkiga är att Miranda berättade för mig att det var den enda helgen som Nea var ledig och hade tänkt sig hit. Jag hoppas innerligt att vi hinner ses på Fredag? "Pjamasparty" hos mig, kanske? :) Blir typ mer prat och övernattning, kanske spel och en film eller så? :) Vad sägs?
.
Min kamera är en Nikon någonting, ingen systemkamera men ser dock ut som en :) Jag gillar den hitills och har tagit en hel del bilder men har tyvär inte sladden med mig nu så ni får inget smakprov den här gången ;D Men det är dock inte så roliga bilder än, bilder på en halvnaken Fredrik och trixi är de flesta motiven så kanske inte så lockande att titta på :P Men någon dag får jag väll bege mig ut i skogen och fota några lite mer barnvänliga bilder ;) (skämtåsido) Nu ska jag i alla fall umgås med min man :)
Ha det bäst så länge mina citronfjärilar :)

Kommentarer
Postat av: miranda

det hade ju varit jätteroligt! :D

2011-07-25 @ 20:57:03
URL: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0